هرچه اکنون هستیم محصول افکاری است که سابقاً داشته ایم و حالا داریم.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر پس زمینه نسخه پیش نمایش اندروید را دانلود کنید

تصاویر پس زمینه نسخه پیش نمایش اندروید را دانلود کنید

دانلود کنید: تصاویر پس زمینه نسخه پیش نمایش اندروید N

دیشب گوگل از جدیدترین ویژگی‌ها و تغییراتی که در اندروید نسخه N به وجود آمده بود پرده برداشت. این شرکت هنوز نام این نسخه از اندروید را انتخاب نکرده و قصد دارد انتخاب نام نسخه بعد اندروید را به کاربران خود بسپارد. در ادامه می‌توانید تصاویر پس زمینه این نسخه از اندروید را دانلود کنید.

در حال حاضر سه نسخه پیش‌نمایش از اندروید منتشر شده که این نسخه از سیستم عامل را در وضعیت بتا قرار می‌دهند. دو نسخه پیش‌نمایش قبل اندروید در وضعیت آلفا قرار داشتند و دو نسخه دیگر تا نسخه نهایی اندروید ۷ فاصله داریم. امروز تصاویری از نسخه پیش‌نمایش سوم اندروید منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.

در نسخه نهایی ممکن است تصاویر بیشتری از اندروید نسخه پیش‌نمایش را مشاهده کنیم اما در حال حاضر تنها ۴ تصویر پس‌زمینه از این سیستم عامل منتشر شده‌ است. رزولوشن تصاویر پس‌زمینه‌ای که در ادامه مشاهده می‌کنید با ۲۸۸۰ در ۲۵۶۰ پیکسل برابر است.

در حال حاضر می‌دانیم که اچ‌تی‌سی و گوگل در تلاش هستند تا دستگاه نکسوس جدیدی را در سه ماهه سوم عرضه کنند. به احتمال بسیار زیاد نسخه جدید اندروید را همراه با نکسوس جدید خواهیم دید.

تصاویر پس زمینه نسخه پیش نمایش اندروید را دانلود کنید