باورها و ارزش‌ها، بهترين راهنما و مشاور زندگي شما هستند.(آنتوني رابينز)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

لو رفتن پس زمینه های جدید اچ تی سی ۱۰

لو رفتن پس زمینه های جدید اچ تی سی ۱۰

تصویر زمینه اچ‌تی‌سی 10

اچ‌تی‌سی ۱۰ روز ۲۴ فروردین معرفی خواهد شد و به احتمال زیاد شاهد رابط کاربری سنس ۸.۰ (Sense 8.0) روی آن خواهیم بود. حال سه تصویر زمینه جدید از این رابط کاربری فاش شده است که می‌توانید آن‌ها را دانلود و روی دستگاه‌های دیگر استفاده کنید.

چندی پیش اولین تصویر زمینه سنس ۸.۰ (رابط کاربری اچ‌تی‌سی) با کیفیت QHD برای اچ‌تی‌سی ۱۰ فاش شد. حال شاهد سه تصویر زمینه‌ی دیگر برای این محصول هستیم که توسط توسعه دهنده رام اچ‌تی‌سی با نام LlabTooFeR@ فاش شده است و کاربران می‌توانند آن‌ها را دانلود و روی دستگاه اندرویدی‌شان استفاده کنند.

هر سه تصویر منتشر شده که به احتمال زیاد روی اچ‌تی‌سی ۱۰ شاهد آن‌ها خواهیم بود دارای ساختاری هندسی و نسبتا ساده هستند اما در کل زیبایی خودشان را دارند.

اگر بخواهیم به پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی با نام اچ‌تی‌سی ۱۰ نیم‌نگاهی داشته باشیم، باید بگوییم که این تلفن هوشمند دارای نمایشگری ۵.۱ اینچی با وضوح QHD خواهد بود که تصاویر زمینه آن نیز دارای وضوح ۲۸۸۰ در ۲۵۶۰ پیکسل هستند.

اچ‌تی‌سی ۱۰ که پیش از این با نام اچ‌تی‌سی وان ام ۱۰ (One M10) شناخته می‌شد ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) معرفی می‌شود و به احتمال زیاد از ۱۵ آوریل امکان خرید آن وجود خواهد داشت. البته عرضه این محصول ابتدا از تایوان آغاز خواهد شد.

به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی در طراحی پرچم‌دار جدیدش از وان A9 و وان M9 الگو گرفته است. بر اساس شایعات این محصول بدنه‌ای فلزی خواهد داشت که در بخش جلویی آن نیز شاهد سنسور اثر انگشت خواهیم بود. بر اساس ادعای اچ‌تی‌سی، محصول جدید این شرکت دارای نوع جدیدی از صدای Boom یا همان Boom Sound خواهد بود که دوربین پشتی و جلویی آن نیز بهترین نمونه در جهان هستند. از سایر مشخصات این تلفن هوشمند می‌توان به پردازنده قدرتمند کوالکام با نام اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر زمینه جدید اچ‌تی‌سی ۱۰ و سنس ۸.۰ را دانلود کنید. توجه داشته باشید که تصاویر موجود در مقاله کیفیت اصلی را ندارند و برای دانلود با کیفیت اصلی باید از طریق لینک‌های موجود در زیر تصاویر وارد عمل شوید.

تصویر زمینه اچ‌تی‌سی 10

لینک دانلود

تصویر زمینه اچ‌تی‌سی 10

لینک دانلود

تصویر زمینه اچ‌تی‌سی 10

لو رفتن پس زمینه های جدید اچ تی سی ۱۰